1

Temat: Dobbry kominek

Witam wszystkich uczestników forum. Proszę o rade w sprawie wyboru kominka elektrycznego. Nie wymagam żadnych cudów,po prostu planuje zakup i nie znam się na tym za bardzo... Moje typy to                          http://www.e-millennium.pl/index.php?cPath=43_50                co wy na to?? na co zwrócic uwagę podczas zakupu?? Wiadomo,że renoma sklepu tez sie liczy,dlatego jeżeli ktoś miał z nim do czynienia to bede wdzieczny za opinie. Pozdrawiam.

2

Odp: Dobbry kominek

sprawdź ofertę firmy glendimplex ( www.glendimplex.pl )

3

Osobiście polecam ten sklep, swego czasu kupowałem kilka rzeczy i bardzo dobrze mnie obsłużono, poza tym bardzo atrakcyjne ceny...

4

Oczywiście mowa o e-millennium.pl

5

Kupiłem dziś w e-millennium.pl ten kominek elektryczny i zobacze jak zostane obsłużony, mam nadzieje ze dobrze, sklep godny zaufania,skoro rekomenduje go już dużo osób. Słyszę same pozytywne opinie. Pozdrawiam wszytskich.

6

Kominek elegancki,najwyższej jakości. Zostałem obsłużony bardzo miło i profesjonalnie. Nie było najmniejszych problemów. Bardzo dobry sklep.

7

Własnie mi tez niedawno przyszła paczka kurierem. Wszystkie pozytywne opinie jak najbardziej uzasadnione. Obsługa miła,pomagają w wyborze. Oby jak najwiecej takich sklepów!!!

8

W sklepie e-millennium jest bardzo duży wybór asortymenty,materiały najwyzszej jakości. Wiem,boo szef zamawia na budowe. Ekpresowa dostawa,nawet pomagają rozpakować. Najlepszy sklep w sieci. Pozdrawiam.

9

Własnie zastanawiam sie czy nie kupić kominku na zime do salonu. Skoro wszyscy zamawiają na
http://www.e-millennium.pl/ to ja tez spróbuje bo teraz sa okazje cenowe i ozna kilka rzeczy kupic taniej.

10

Może warto zastanowić się nad biokominkiem typu Glassfire?
Czysty, może być elementem wystroju wnetrza, nie wymaga dodatkowych zabiegów, wystarczy wlać paliwo -Fanolę do specjalnego paleniska.
Nie dymi, nie brudzi, nie ma zapachu.